Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Školní družina 2022 - 2023
2 3 4
5
Jídelní lístek 5.9.-9.9.2022
6
Jídelní lístek 5.9.-9.9.2022
7
Jídelní lístek 5.9.-9.9.2022
8
"Jejda, strašidýlka"- loutkové divadlo Pernštejni
Jídelní lístek 5.9.-9.9.2022
9
Jídelní lístek 5.9.-9.9.2022
10 11
12
Jídelní lístek 12.9.-16.9.2022
13
Jídelní lístek 12.9.-16.9.2022
14
Jídelní lístek 12.9.-16.9.2022
15
Jídelní lístek 12.9.-16.9.2022
16
Jídelní lístek 12.9.-16.9.2022
17 18
19
Jídelní lístek 19.9.-23.9.2022
20
Jídelní lístek 19.9.-23.9.2022
21
Jídelní lístek 19.9.-23.9.2022
22
Jídelní lístek 19.9.-23.9.2022
23
Putování za indiány
Jídelní lístek 19.9.-23.9.2022
24 25
26
Jídelní lístek 29.9.-30.9.2022
27
Opékání v MŠ
Jídelní lístek 29.9.-30.9.2022
28
Jídelní lístek 29.9.-30.9.2022
29
Návštěva knihovny v Hořiněvsi
Jídelní lístek 29.9.-30.9.2022
30
Jídelní lístek 29.9.-30.9.2022
1 2
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ > Zahájení školního roku 1. 9. 2020, provozní opatření

Zahájení školního roku 1. 9. 2020, provozní opatření



Datum konání:
30.8.2020

 

Vážení rodiče, milí žáci,

zahájení školního roku proběhne v úterý 1. 9. 2020 od 8:00 hodin do 8:45 hodin v kmenových třídách s třídními učitelkami tak, jako obvykle. Již se na vás všichni moc těšíme! Žáci 2. – 5. ročníku budou odcházet samostatně do kmenových tříd, bez přítomnosti zákonných zástupců. Rodiče budoucích prvňáčků prosíme, aby vyčkali společně se svými dětmi před školou příchodu ředitelky školy, která je odvede do I. třídy.

Provoz školy od 1. 9. 2020 v souvislosti s pandemií koronaviru

  • Škola zahájí ve školním roce 2020/2021 svou činnost v plném rozsahu v souladu se školskými právními předpisy.
  • Před prvním příchodem do školy nebude vyžadováno prohlášení o bezinfekčnosti.
  • Žáci jednotlivých tříd se budou zdržovat i o přestávkách v kmenových třídách. K výuce bude za příznivého počasí využívána v hojné míře venkovní přírodní učebna.
  • V současné době nepožadujeme nošení roušek v areálu školy.
  • Žákovi s přetrvávajícími příznaky onemocnění (alergie, rýma, kašel) je umožněn vstup do školy pouze po předložení lékařského potvrzení, že netrpí infekčním onemocněním.
  • V případě konkrétních mimořádných situací spojených s onemocněním covid-19 je škola vždy povinna postupovat podle pokynů KHS a dodržovat všechna aktuálně platná mimořádná opatření vyhlášená pro dané území příslušnou KHS nebo plošně MZd.
  • Další pravidla v této oblasti mohou být zaváděna v návaznosti na protiepidemická opatření uvedená u příslušného stupně pohotovosti v oblasti ochrany veřejného zdraví – tzv. semafor, v návaznosti na protiepidemická opatření uložená místně příslušnou KHS, příp. na celostátní úrovni MZd.

Hygienická pravidla a standard úklidu

  • Při vstupu do školy si žáci vydezinfikují ruce, odloží si oblečení a obuv na předem vyhrazená místa v šatně.
  • Dezinfekci rukou budou žáci dále pravidelně provádět v každé učebně, družině a po použití toalety. Škola zajišťuje na všech těchto místech dávkovače s mýdlem, dezinfekcí a jednorázové papírové ručníky.
  • Pedagogové průběžně zdůrazňují žákům zásady osobní a respirační hygieny.
  • Úklid a dezinfekce hygienických zařízení probíhá vícekrát denně.
  • Školnice a pedagogové zajišťuji intenzivní větrání učeben, chodeb  a ostatních využívaných prostor školy čerstvým vzduchem. Větrání učeben se provádí opakovaně, krátkodobě a intenzivně v průběhu celého dne (před vstupem žáků do školy, o přestávce, během vyučovacích hodin, po odchodu žáků ze školy).
  • Vyprazdňování odpadkových košů je prováděno minimálně jednou denně.
  • Denně je prováděn důkladný úklid všech místností, ve kterých se žáci a zaměstnanci školy pohybují. Úklid povrchů a ploch se provádí s použitím dezinfekčního přípravku. Je kladen důraz na dezinfekci povrchů nebo předmětů, které používá větší počet lidí (např. kliky dveří, spínače světla, klávesnice a počítačové myši, baterie u umyvadel, splachovadla, tlačítka u zásobníků mýdel a dezinfekce).
  • Úklidový personál je informován o hygienických zásadách a o potřebě čištění a dezinfekce povrchů a předmětů. 
  • Ve škole je omezen pobyt zákonných zástupců žáků a cizích osob. V případě potřeby je třeba si předem sjednat schůzku s pedagogy či ředitelkou školy (emailem, telefonicky). Za účelem jednání je ve škole zřízena speciální místnost.
  • Vychovatelka ŠD předává žáky školní družiny rodičům před školou.

Školní stravování

  • Před vstupem do školní jídelny si žáci důkladně umyjí a vydezinfikují ruce.
  • Do jídelny vstupují žáci po třídách. Pedagogové zajistí, aby se nemísily kolektivy tříd.
  • Žákům není umožněn samoobslužný výdej. Příbory a nápoje mají předem nachystané na svých místech. Výdej obědů je zajištěn obsluhou (kuchařkami).
  • Školní jídelna musí respektovat zásady správné výrobní a hygienické praxe. Je důležité, aby se zajistilo mytí nádobí při dostatečně vysokých teplotách (mycí proces min. 60 °C). Při ručním mytí - finální oplach vodou o teplotě min. 85 °C.

Ostatní opatření

  • Aktivity jiných subjektů, které jsou organizovány v prostorách školy a nesouvisí se vzdělávacím procesem, jsou organizovány tak, aby byl minimalizován kontakt účastníků aktivit realizovaných těmito subjekty s žáky školy a zaměstnanci školy. Při střídání provozů je třeba zajistit řádné provětrání, úklid a dezinfekci všech užívaných prostor. (Zajistí školnice ZŠ.)

Všem rodičům, žákům a zaměstnancům předem děkuji za respektování stanovených pravidel a pevně věřím, že opět bude lépe.

 

Mgr. Simona Kropáčková Hvězdová, ředitelka školy